torstai 15. maaliskuuta 2012

Cresu esittäytyy!

Kyllä. Minä tein sen. Avasin viimein oman blogini! Olen satunnaisesti lueskellut ystävieni blogeja ja miettinyt, uskaltaisinko itsekin kokeilla. Olen pitkään halunnut paikan, johon voin oikeasti kirjoittaa mitä vain elämääni liittyviä asioita, silloin kuin huvittaa. Galleria ei enää tunnu siltä paikalta, tumbleri on taas enemmän kuviin ja giffeihin liittyvää blogausta. Joskus kaipaan jotain enemmän. Tänään, 15. maalliskuuta, on tullut sen aika!

Sinun ei välttämättä tarvitse kummemmin minua tuntea lukeaksesi tätä blogia, mutta luultavasti se voi helpottaa ymmärtämään joitain asioita.

//Tekstiä päivitetty viimeksi 20.9.12



Kuka minä olen?

Minä olen ystävien kesken tunnettu Cresu. Olen 20-vuotias nuori neidinpuolikas. Asun Länsi-Suomessa, mutta ystäväpiirini on levinnyt ympäri Suomea. Rakkaimmat ystäväni asuvat aivan liian kaukana, varsinkin nyt, kun olen ollut hieman rajoittunut matkustamisen suhteen viime aikoina. Ehkä siitä kerron myöhemmin.

Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi. Aloitin koulun vuonna 2008 samanikäisteni kanssa, mutta matkalla lähihoitajan maailmaan minulle on tullut muutamia mutkia, enkä päässyt valmistumaan muiden kanssa samanaikaisesti. Tarkoitus olisi valmistua joulukuussa 2012.

 Harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita?


 










Cosplay. Harrastuksistani tärkein. Siitä kuulette blogissani vielä ja paljon, joten tässä vain lyhyesti; Ihan itse en pukujani tee, minulla on ollut niiden kanssa rakas äitini auttamassa. Kiitos hänelle olemassaolostaan♥ Pyrin kuitenkin siihen, että jonain päivänä pystyn olemaan niin hyvä, että teen pukuni itse. Ehkäpä kesällä 2013 näemme jotain sellaista. ;) Myös paljon kirpparilöytöjä ja muita tulee käytettyä hyväksi.

Cossipuuhistani voisi melkein tehdä oman blogin, sillä sitä tykkään kuitenkin tosi paljon käsitellä. Mutta ehkä sitten joskus, kun cossaan "enemmän".

Piirtäminen ja kirjoittaminen. Ne ovat jokseenkin inspiraation puutteessa olevia molemmat tällä hetkellä, mutta toisinaan repäisen ja saatan kirjoittaa ficcejä, tai piirtää mitä mieleen tulee.

Pelit ja niiden pelaaminen. Voiko ihanampaa asiaa olla, kun uppoat niin täydellä sydämellä jonkin pelin omaan fantasiamaailman hurmioon? Toisinaan en välttämättä pelaa itse ollenkaan, riittää katsominen. Yleensä silloin se ei ole tarpeeksi kiinnostava minua varten, vaikka kiehtoisi muuten.  Mutta sitten, kun löydän itselleni täydellisen pelin, ette saa minua konsolin/pc:n ääreltä irti mitenkään. Fantasiapelit ovat suosikkejani. Nettiroolipelit on myös ok, tosin en ole hetkeen sellaista pelannut.. v. 2007 Guild Wars oli kova juttu ;D Suosikkipeleistänikin saatatte kuulla myöhemmin, aivan taatusti.

Yllä olevaa hyvin vahvasti kompaten rakastan myös fantasiaa, draamaa, mustaa huumoria, odottamattomia käänteitä ja muita vahvoja elementtejä erilaisten tv-sarjojen muodossa. Näitä ovat muun muassa Game of Thrones, True Blood, Supernatural, Big Bang Theory, The Mentalist, Dexter ja Skins. Uudelleenheränneet supersankarileffat ovat myös iso sydän. ♥

Miksi avasin oman blogin?
..Kaverit, nuo elämän pippurisumutteet.
No, tavallaan vastasin tähän kysymykseen jo alussa. Eli lähinnä siksi, että tänne voin kirjoittaa asioita myös vähän pidemmästi. Ehkä osa syy on myös tavallaan laiskuus tai sosiaalisesti awkwardit taitoni aina toisinaan, koska tätä lukiessaan ihmiset, joita kiinnostaa, saavat lukea kuulumisiani. En enää halua jakaa asioitani facebookissa enkä irc-galleriassa niin avoimesti. En tiedä sille syytä, jostain syystä näissä palveluissa ei vain huvita kertoa juuri mistään. Tuntuu, että asiani eivät ole niin tärkeitä, että niissä pitäisi aina fb:ssä näkyä kaikkien etusivulla, tai jotain. En tiedä itsekään enää, mitä oikein selitän. XD

Ehkä iso syy myös oman blogin tekemiseen on kaverit. Kaverit, joiden kanssa ei aina tajua vaihtaa kuulumisia koska olen puupää.



Muuta asiaa minusta itsestäni

Olen kai aika tavallinen ihminen loppujen lopuksi. En omista mitään tiettyä tyyliä, pukeudun vaatteisiin, joista itse tykkään huolimatta siitä, onko sellaisia kuteita joka toisella tai ei kenelläkään toisella.

Punapäisyydestäni minut on tunnettu noin nelisen vuotta. Nyt kuitenkin uudet tuulet saavat senkin suhteen puhaltaa!

Kuulun ihmisiin, jotka tykkäävät karata todellisuudesta pitkiksikin ajoiksi. Harrastuksenikin saattavat siitä jotain kertoa. ;)

En yleensä avaudu mieleni syvimmistä asioistani kenellekään, edes läheisille ystäville. Olen vain sellainen. Kyse ei ole luottamuksesta, vaan enemmänkin omasta luonteestani. Liiallinen sosiaalisuus on myös mielestäni aika ahdistavaa. |'D

Tulette  mitä ilmeisemmin kuulemaan vihaisia avautumisia mistä milloinkin. Tykkään käyttää monipuolista kirjoitustapaa ja joskus saatan kirjoittaa pitkiäkin juttuja. Joskus taas.. no, vähemmän pitkiä.

En kovin usein suutu. En jaksa olla vihainen ihmisille ja kuluttaa energiaani ihmisten vihaamiseen. Olen aika kiltti ihminen, että kanssani tulee kyllä toimeen. Toki aina ei mene ihmissuhteetkaan ihan putkeen, mutta se on elämää se. :)

Mielenkiintoisia, tai vähemmän mielenkiintoisia lukuhetkiä tekstieni parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti